خدمات و آموزش
خدمات
در نویان افزار پشتیبانی فقط پاسخگویی نیست: همراهی مستمر برای استفاده مؤثرتر از نرم افزار است. از راه اندازی و آموزش گرفته تا مشاوره، توسعه یا حتی بهینه سازی فرآیندهای کاری - تیم پشتیبانی ما همیشه در کنار شماست تا نرم افزار دقیقا مطابق با نیاز سازمانتان عمل کند.
شنبه تا چهارشنبه:ساعت ۹ تا ۱۷
پنجشنبه: ساعت ۹ تا ۱۳
سه ماه پشتیبانی رایگان، هدیه ما به مشتریان جدید. بعد از خرید، تا سه ماه کنارتون هستیم؛ رایگان و بی قید و شرط. هر سوال، تغییر یا مشاورهای که برای شروع کار با نرمافزارها نیاز داشته باشید، تیم پشتیبانی ما در کنارتونه تا شروعی مطمئن و بدون دغدغه داشته باشید.
انواع پشتیبانی | پایه |
---|---|
میزان ساعات پشتیبانی | ساعتی |
زمان پاسخگویی اولیه | حداکثر 48 ساعت |
نوع پشتیبانی | از طریق ریموت |
خدمات قابل ارائه در پشتیبانی
طراحی گزارش اختصاصی(کاربر نیاز نداره فرم خاصی پر کنه،فقط توضیح بده کافیه)
مشاوره تخصصی برای بهینه سازی استفاده از نرم افزار
خدمات بکاپ گیری و امنیت دیتا(در صورت درخواست کاربر)
آموزش نرم افزار و راهنمایی به صورت تخصصی
خدمات نصب sql server،ویندوز،آفیس و نرم افزار های مرتبط
اعمال تغییرات درخواستی و سفارش سازی نرم افزار
خدمات حضوری
خدمات حضوری در سراسر کشور ارائه میشود(با هماهنگی قبلی)
مشتریان پلن طلایی میتوانند از خدمات حضوری ماهانه بدون هزینه اضافی استفاده کنند
سایر مشتریان نیز میتوانند درخواست حضور کارشناس در محل بدهند. این خدمت با تعرفه جداگانه و هماهنگی قبلی در دسترس خواهد بود
حداکثر زمان اعزام کارشناس حضوری،تا یک هفته کاری پس از ثبت درخواست است
در محل مشتری،علاوه بر آموزش و رفع مشکل نرم افزاری،مشاوره تخصصی برای پیاده سازی فرآیندها،به روز رسانی هوشمند سیستم ها و بهینه سازی عملکرد بخش های مالی،منابع انسانی و حسابداری و سایر بخش ها نیز ارائه میشود